Зарубіжна література 10 клас
Матеріали до уроків
Матеріали до уроків
Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.
Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації.
Презентація до уроку "Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації" ( авторка Т. Алієва)
Презентація до уроку "Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації" ( авторка Т. Алієва)
Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд).Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея». Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея.
Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності (огляд).Гомер (приблизно VIII ст. до н. е.). «Одіссея». Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в «Одіссеї». Уславлення людського розуму, вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня, насильства й несправедливості та самовпевненості й марнославства. Образ Одіссея.
Група питань за змістом поеми Гомера "Одіссея" ( авторка Т.Кабанова)
Група питань за змістом поеми Гомера "Одіссея" ( авторка Т.Кабанова)
Італія.Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники.
Італія.Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники.
Гуманістична література Високого Відродження (укр.) Від середньовіччя до Відродження( автор Igor Aleynikov )
Гуманістична література Високого Відродження (укр.) Від середньовіччя до Відродження( автор Igor Aleynikov )
РМ №1. Написання тез до теми: «Специфіка італійського Відродження» або створення дошки Padlet «Італійське відродження»
РМ №1. Написання тез до теми: «Специфіка італійського Відродження» або створення дошки Padlet «Італійське відродження»
Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V). Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.
Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія» (Пекло, І, V). Роль Данте Аліґ’єрі в історії європейської культури. Поема «Божественна комедія» як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів. Жанрова своєрідність твору.

Англія.Ренесанс в Англії. Здобутки й представники..Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет»..Здобутки драматургії В. Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.
Англія.Ренесанс в Англії. Здобутки й представники..Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет»..Здобутки драматургії В. Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії «Гамлет». Провідні мотиви твору. Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. Відкритість твору в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи.
Інтелект-карта "Шекспір. " Гамлет" ( авторка І. Мороз)
Інтелект-карта "Шекспір. " Гамлет" ( авторка І. Мороз)
( авторка Валентина П .)
( авторка Валентина П .)
Контрольна робота № 1. Твір -роздум за вивченими творами ( Гомер " Одіссея", Данте " Божественна комедія" ,Вільям Шекспір «Гамлет».)
Контрольна робота № 1. Твір -роздум за вивченими творами ( Гомер " Одіссея", Данте " Божественна комедія" ,Вільям Шекспір «Гамлет».)
